Sista skoldagen, check på det

Idag (torsdag) har det varit den sista skoldagen för detta året. Oj vad konsigt det låter! 
Snart är detta året slut. Mycket bra har hänt detta året, det har varit ett bra år helt enkelt!
 
Imorgon börjar jag 9.30 och sedan slutar jag innan lunch, men så kanske runt 11.00
Asså hjälp, jag behöver verkligen en sovmorgon. Fast jag kommer inte använda det till en lång morgon, utan jag kommer gå upp i vanlig tid och sedan ha en riktigt seg morgon! Som jag längtar...
 
Ikväll ska jag o min lilla (lilla) familj stå i kiosken på en innebandy-match. Jag är lite nervös eftersom jag suger verkligen på huvudräkning. Tänk om jag räknar fel när det egentligen är lätt?! 
Oo, hoppas verkligen inte!
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / sofia:

åh va fin du är!

Svar: Åh, tack <3
Olivia Nilsson

#2 / / Ella:

Snart är det jullov, och då blir det ju sovmorgon nästan varenda dag! ;)

#3 / / Cassandra:

Slutar också imorgon, så gött det ska bli :) Trevligt jullov :)