Mellanrum mellan låren

Varför ville de flesta ha mellanrum mellan låren?
Tyckte ni att det var fint? Eller asså, jag fattar ingenting. Innan ville alla ha det. 
Jag har mellanrum mellan låren, men jag har nog inget possitivt att säga om det!
 
Liksom när jag är i stallet och ska ha katterna i knäet, kan de inte sitta stilla eftersom de "ramlar" ner mellan benen. Och ifall jag skulle sitta på en trappa med mobilen och sedan råka tappa mobilen, skulle den bara falla rakt emellan. 
Och ifall jag ska knipa ihop t.ex. borsten efter jag borstat håret mellan låren, så måste jag stå med benen i kors för att inte borsten ska falla i golvet. 
 
Man kan inte träna fram eller svälta ihjäl sig för att få mellanrummet. Utan tydligen så föds man med det. Men faktiskt så skulle jag vilja byta med någon som inte har det. 
Ni som inte har ett mellanrum ska vara lyckliga. Jag hittar inget possitivt om det alls? Och då kan det väl inte vara bra, eller?
 
Jag har även väldigt små/smala och långa ben och det är inte heller roligt. För det är fullständigt omöjligt att hitta bra byxor till mig. Antingen är byxorna förstora runt benen eller rumpan, eller så är de för korta. 
Det bästa som finns för mig är långa pösiga byxor, då ska de inte sitta tajt. 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Mikaela:

Jag har det inte och skulle kännas skumt att ha det tror jag. Även om jag ville skulle det nog inte gå för att jag tränar maxviktsträning vilket ger stora muskler :P

Svar: Jag ser inga fördelar med att ha det!
Så var glad för att du inte har det :)
Olivia Nilsson

#2 / / Amanda Jona [SPONTAN]:

Alla kroppstyper har fördelar och nackdelar så det gäller bara att lära sig älska den typen man själv har :) Men som en stolt "noll-mellanrum-mellan-benen"-människa kan jag meddela att det är omöjligt även för mig att hitta byxor, ska låren få plats kommer byxorna vara minst en decimeter för långa vilket gör att "knät" hamnar nere på smalbenet. Sedan ska vi inte glömma att när jag väl hittat ett par byxor som passar så nöts de mellan benen då låren går ihop med varandra när jag går. Naturliga och hälsosamma kroppar är de finaste - oavsett form :)

Svar: Alla har tydligen om problem med att hitta rätt byxor. Ändå kan det se ut som att alla andra har helt perfekta byxor!
Kanske borde man gå utan byxor istället?
Olivia Nilsson

#3 / / Angus:

Fattar inte heller den grejen, jag har 23 mil mellan mina lår haha

#4 / / Linn Strömberg:

Tänkte också skriva ett inlägg om "thigh gap". Jag har väl något mellanting, men tycker det är så tråkigt att det är så otroligt många som försöker få ett mellanrum mellan låren på ett ohälsosamt sätt. Det kan sluta så otroligt illa.

Svar: Ja, man behöver inte svälta ihjäl sig för att få thigh gap!!
Alla borde bara stanna upp och vara nöjda med sin kropp, precis som den är <3
Olivia Nilsson

#5 / / Linnea:

Väldigt bra inlägg!!

Svar: Tack tack tack <3
Olivia Nilsson