Tvätta bort allt det sjuka.

Jag har ju varit hemma sjuk idag också...
Men jag mår betydligt bättre.
 
Har varit tvungen att plugga på Franska Revolutionen idag. Men det känns som att jag kan det, även ifall jag inte har pluggat tillräckligt mycket.
Jaja, går det inte bra kan man ju säkert göra omprov. Men jag tror iallafall att jag får E? Fast jag hoppas ju såklart på mycket bättre än det!
 
Nu tänkte jag typ kasta mig in i duschen. Bara för att det känns alltid så skönt efter man har varit sjuk och hemma i några dagar. Att man bara kan liksom, duscha av allt äckligt smuts, typ?
Liksom, skrubba bort allt det sjuka!
Det är iallafall den skönaste känsla som finns, enligt mig.
Så det tänkte jag hitta på. Sedan får jag väl plugga lite mera, annars har jag nog inga planer. Mer än att bli frisk!
 
Vatten-tipset, som jag skrev om innan. Blev bra!
Vattnet varade i ca 4h. Och det var kallt hela tiden. 
Så jag tycker verkligen att ni ska scrolla ner lite och ta vara på mitt tips :)
Jag ska faktiskt gå och lägga in en ny flaska. Så har jag det när jag blir sugen på kallt vatten!
 
Dagens (sjuk)outfit:
Inte direkt fin. 
Pyjamas + mjukisbyxor + slarvig fläta = Sjukling påväg att bli frisk
Publicerat i Allmänt
#1 / / FrökenTV, bloggen om tv och film:

snygga byxor

Svar: Tack :)
Olivia Nilsson