Stallet

Nu står jag i regnet o väntar på farmor så hon kan hämta mig.
Jag slutade 14.40
Så nu ska jag hem o äta sen ska jag dra till stallet.
Det ska bli riktigt mysigt att få pussa om alla hästar!


Publicerat i Allmänt
#1 / / saga:

Lyxigt att få sluta så tidigt!

Svar: Ja verkligen!
Olivia Nilsson

#2 / / Pouline:

sv: tusen tack!

#3 / / VERONICA - fashion blog:

Rådiggar din blogg, sååå bra och mysig!! :) Ha en fantastik helg tjejen, hoppas din fredagskväll blir grym!

Svar: Men vad söt du är!Blir riktigt glad av sådana här kommentarer :)
Olivia Nilsson

#4 / / My Fredblad:

Snygg väska! Vartifrån är den?

Svar: Tack!Jag vet inte vart den är ifrån, fick den på min födelsedag. Men tror märket heter Friis och Company :)
Olivia Nilsson

#5 / / M I L I N A . S E ♀:

så mysigt med hästar!

Svar: Jag älskar hästar!
Olivia Nilsson

#6 / / Amanda-fotoblogg:

Så snygg väska!

Svar: Tack tack!
Olivia Nilsson

#7 / / yasmine mamma till dennis:

tack söta du
allt bra?
kul att vara i stallet.
kram

Svar: Allt är bara bra, tack för att du frågar!Jag älskar att vara runt hästar :)
Olivia Nilsson

#8 / / Linda:

fina skor

#9 / / zeb:

Så mysigt med hätsar :)

Svar: Älskar att vara med hästar och känna hästlukten :)
Olivia Nilsson

#10 / / fanny:

Sv: Ja jättegott! ^^

#11 / / c:

cute bag!

Svar: Thank you!
Olivia Nilsson