Älskad person som är saknad

Idag fick jag ett sms av en person i mitt liv som jag saknar så sjukt mycket!
Vi lärde känna varandra på kort tid, men personen blev som en familjemedlem för mig <3
Det är verkligen svårt att läsa sms som kommer från denna personen. Efter som saknaden är för stor!
Så fort jag läste första meningen kom tårarna...
Jag sprang in på toaletten för att kunna sätta på kranen så att ingen skulle höra när jag grät och snyftade. Sedan satt jag där och läste om smset flera gånger. Det gick verkligen inte att sluta gråta. 
Den här personen kommer alltid att ha en stor plats i mitt hjärta <3
Även nu sitter jag och grinar, för att jag har så många fina minnen med personen!
Källa: http://www.graphicmeasures.com/i-miss-you-quotes/
 
Det får vara töntigt, men jag bryr mig inte alls. Då får jag vara töntig. Men alla har nog någon i sitt liv som de saknar otroligt mycket. Men jag kanske har fel?
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Ida:

Åh vad gulligt!

Svar: <3
Olivia Nilsson