Blandade känslor

Denna dagen har fått mig att känna blandade känslor!
Ena stunden glad andra förbannad.
Det kan vara riktigt jobbigt.
Nu längtar jag tills skjutsen kommer och kör mig ut till stallet så jag slappna av lite!
Jag blir alltid på bra humör när det är stalldagar :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Elsa:

Ville bara kika in och hoppas att du får en toppendag! :)

Svar: Vad snäll du är :)
Olivia Nilsson

#2 / / Annsoh:

åh vad fina bilder! :D

Svar: Tack tack!
Olivia Nilsson

Ibland får man sådana svängdagar, har dem också! Tur att de går över ;)

Svar: Ja, och de dagarna är inte roliga!
Olivia Nilsson

#4 / / Ida - foto & häst:

åhh ja hästen gör alltid en på bättre humör :)
sv; tack fina du ♥♥

Svar: Så är det verkligen!
Olivia Nilsson

#5 / / Ariana Grande Sverige:

Åh vad mysigt att rida!

Svar: Ja, eller jag rider inte. Hjälper mest till i stallet!
Olivia Nilsson

#6 / / Cassandra:

Ny tävling på min blogg, kika gärna in om du vill vara med, Kram.

Svar: Ska kika in direkt!
Olivia Nilsson