Godmorgon vänner!

Hallå alla!
Idag känns det som att vi får starta igång dagen på ett bra sätt. Gå en promenad, ät god frukost eller ta en lång dusch. Välj något som ni gillar och gör det!
Efter mitt deppiga inlägg igår tycker jag att vi ska göra detta till den bästa fredagen någonsin! Är ni på eller?
 
Jag ska iallafall börja dagen med en god frukost. Och sedan en cykeltur till skolan. Sedan ska jag gå en mellan-lång dag i skolan. Sen ska jag hem och vara med en av mina kära mini-familjer!
Kanske träffa någon kompis på kvällen?
Jag vet inte, vad som helst kan hända idag. Det är ni som bestämmer hur eran dag ska se ut!
Kom igen, upp ur sängen och starta upp en av de bästa fredagarna!
Källa: http://www.valuerupee.com/tag/caution/
Publicerat i Allmänt
#1 / / Annsoh:

Jätte fin blogg du har! :D

Svar: Tack tack!
Olivia Nilsson

#2 / / milina.blogg.se:

så skönt med promenad!

#3 / / Ida:

Du hade nog en bra fredag!

#4 / / Felicia & Rebecca:

Riktigt fin och inspirerande blogg du har! Kolla mer än gärna in våran nya blogg. Lite tips på vad man kan blogga om skulle varit otroligt snällt! Ha de bra :)

Svar: Vad snälla ni är <3
Olivia Nilsson