Måndag, igen...

Jaja, nu är det måndag igen. Det är bara att bita ihop och gå till skolan. Jag ska klara mig igenom hela den långa skoldagen för när jag har slutat ska farmor hämta mig. Då ska jag äntligen få komma ut till stallet. Nu under lovet har jag varit sjuk (haft migrän) och inte kunnat vara i stallet... Men nu är jag bara lite förkyld så jag klarar att vara i stallet!
 
Jag har även glömt att berätta att i födelsedagspresent fick jag veta att jag skulle få gå på en fotokurs. Så nu i några onsdagar ska jag gå på en kurs. Jag har redan varit där 2 gånger. Och jag bara älskar det mer och mer. Jag har lärt mig mer på dessa 2 gånger än under 1 år som jag har haft kameran. Det måste ju säga att fotografen som håller i kursen är en grym lärare!
Jag kan inte vara mer glad än vad jag är just nu. Varje gång jag kommer hem från kursen har jag sagt till mamma att hon är den bästa som betalade mycket pengar för att jag skulle kunna gå på den kursen!
Ska berätta mer om kursen någon annan gång. Men nu måste jag göra mig iordning inför skolan.
Mitt skolfoto, vet inte om jag är nöjd eller inte.
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Vendela:

fint :)

Svar: Tack!
Olivia Nilsson

#2 / / Emelie Ekman Lindqvist:

Fin Bild!!

Svar: Tack tack!
Olivia Nilsson