Selfies

Jag har råkat krossa glaset på min mobil, så jag kan inte längre ta selfies. Dock hände det i somras men ändå. Jag märker att jag inte längre skickar snapchats till mina vänner, eftersom jag måste vända hela mobilen om jag ska ta kort på mig själv. 
Märker också att jag aldrig lägger ut selfies här. Jag vet inte. Ni kanske tycker det är dö-tråkigt när jag lägger upp bilder på mig själv. Eller tycker ni om det? 
Hursomhelst så gillar jag att lägga upp bilder, så här kommer några nytagna. Dock är de tagna med datorn...
Publicerat i Allmänt
#1 / / Mohammedi's | Art, model & designer:

fina bilder

p.s tävling på bloggen, delta gärna. Du vinner ett par valfria hörlurar från den populära märket, sudio!

Svar: Tack, ska gå in direkt!
Olivia Nilsson

#2 / / Amanda Niclasson:

FIN är du!

Svar: Men vad snäll du är :)
Du är väldigt vacker du själv!
Olivia Nilsson

#3 / / Angelica:

Oj, hur lyckades du med att krossa det? :o

Svar: Hehe, jag råkade tappa det på en stentrappa!
Olivia Nilsson

#4 / / Anita:

Finis :D

Svar: Tack :)
Olivia Nilsson

#5 / / moniki.blogg.se:

fin du är! :)

Svar: Tack!!
Olivia Nilsson

#6 / / Amanda:

Det är inte tråkigt, du är ju sjukt söt :D

Svar: Vad snäll du är :)
Olivia Nilsson

#7 / / Robex Lundgren:

finna bilder

Svar: Tack!
Olivia Nilsson