10 saker om mig

Eftersom jag har skapat en ny blogg, så kanske jag har fått nyare läsare?
Iallfall för att ni ska lära känna mig lite bättre, tänkte jag säga 10 saker om mig. 
 
1. Jag heter Olivia Nilsson.
2. Fyllde 14 år den 25 september.
3. Jag har 3 bröder och 1 syster. 
4. Mina föräldrar är skilda, jag bor alltså på 2 olika ställen. Det har både sina fördelar och nackdelar.
5. Jag älskar att fota!
6. Är inne på datorn alldeles för många timmar om dagen.
7. Kollar ofta på serier.
8. Jag är inte en sån person som har för många vänner, är mer en sån som inte har alls många vänner. Jag är heller inte så ofta med kompisar, utan är mer med familjen eller själv.
9. Julen är något av det bästa, för då är alla glada och det är så mysigt.
 
Nej, jag kom faktiskt inte på något mer att skriva, så det blev 9 saker om mig istället. Om ni har några frågor är det bara att kommentera!
Publicerat i Allmänt
#1 / / ♫♪ sandra:

kul att läsa :)

Svar: Vad bra :)
Olivia Nilsson

#2 / / Maya Juuti - Konståkare:

Härligt att du också älskar att fota, Skit fin blogg och bra bilder:)

kram

Svar: Fota är helt underbart! Åh vad glad jag blir att du tycker så :)
Olivia Nilsson

#3 / / Amanda Niclasson:

Bra inlägg, kul att läsa! :D

Svar: Tack tack! Bra att veta :D
Olivia Nilsson

#4 / / F E L I C I A:

jag ser varken bilder eller något, är bara helt vitt :(

Svar: Konsigt? :(
Olivia Nilsson

#5 / / Caroline:

Älskar julen, bästa på hela året :D

Svar: Exakt så jag tycker med!
Olivia Nilsson