Äntligen är den här!

Nu har jag äntligen bytt blogg och bloggnamn, dock är jag kvar på blogg.se. Eftersom det känns bra här, jag kan ingenting om andra bloggportaler, och jag har ju haft blogg på blogg.se i några år. Därför kan jag väl det mesta här. Och det sägs att denna portalen är bäst för nybörjare, därför passar det alldeles utmärkt till mig, eftersom jag är ingen professionell bloggare precis...
Men jag gör allt för att få fler läsare, och om det betyder att jag måste byta bloggnamn, så struntar jag i det! Det känns helt meningslöst om jag ska sitta och skriva på en blogg som ingen läser. Därför vill jag ha fler läsare!
 
Jag är riktigt nöjd med hur denna bloggen ser ut just nu! Det är alltid roligt med lite förändringar.
Jag tycker denna designen är snygg, asså ja, jag bara älskar den!
Så nu ska jag börja blogga på riktigt! 
Ifall jag kommer på en bra bloggidé, ska jag skriva ner den i mobilen eller på datorn. På det viset kommer jag inte glömma av det. 
Kommer nu att börja blogga som vanligt, alltså inte börja om från början! 
Känn er som hemma.
 
Jag hoppas av hela mitt hjärta att ni kommer trivas på denna bloggen lika mycket som jag!

Min förra blogg: http://oliviaaaanilssons.blogg.se/
Publicerat i Allmänt
#1 / / ♀ THE REVOLT ♀ :

Jag har provat devote och sådant, men blogg.se tycker jag är bäst xD

Svar: Ja jag tycker om blogg.se!
Olivia Nilsson

#2 / / Sara - Mamma till Nova&Levin:

Ha en fin dag.

Svar: Tack, detsamma!
Olivia Nilsson

#3 / / Liza:

Roligt att du tänkt att komma igång med ditt bloggande på riktigt nu, livar att jag kommer att fortsätta titta in även i nya bloggen! :)

Svar: Ja, känns som jag aldrig bloggar...Tack för att du följer med mig till denna bloggen!
Olivia Nilsson

#4 / / ami:

Det blir ju väldigt spännande!

Svar: Ja, eller hur?
Olivia Nilsson

#5 / / Louise i Turkiet:

Vad kul att du tog det namnet. Jag tänkte på ditt namn att man kunde bilda något "ord" som gör att man kommer ihåg det. Och Olini låter som ett kul hitta på namn.
Tack för dina fina ord och lycka till med bloggandet. Bra idé det med att skriva upp blogginlägg när man hittar inspiration men inte kan blogga just då.

Kram!!

#6 / / Ida - foto & häst:

så roligt, lycka till med bloggen! :D

Svar: Ja det är kul!Tack så mycket :)
Olivia Nilsson

#7 / / Linn:

Jättefin blogg! titta gärna in på min för baktips :)

Svar: Tack så mycket! Det ska jag göra :)
Olivia Nilsson