Serietips

Prison Break!

Asså man dör ju lite när man ser på den serien. Den är super bra och det är ju bara ett + att alla är så snygga!
Den handlar om en kille (Michael) som vill bryta ut sin bror (Lincoln) ur fängelset. Lincoln ska få dödsstraff för ett brott han inte begått. Därför vill Michael hjälpa honom ut därifrån!
 
Den är bra i alla stunder. 
Det är många runt mig som sagt att den spårade ur och att de slutade titta på den. Men jag fattar inte alls vad de menar med det? Okej, den kanske spårade ur lite, men inte så farligt som det lät på deras tonfall. 
Jag har nu tittat klart på alla 4 säsonger. Och man kan inte annat än att börja gilla alla personer. Därför sitter jag ofta och gråter till serier. För när man följer personerna i flera säsonger börjar det kännas som att man känner dem. Därför gråter jag OFTA till serier, haha!
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / MATILDA ROSQVIST:

älskar prison break! :D

#2 / / Mary:

Mitt påsklov går till att se prison break, hehe... :)

#3 / / Mikaela:

Den är riktigt bra! :)