Vänner är bra att ha, speciellt min vän

Linnea:
Du är en bra vän.
Jag kan alltid räkna med dig. Ifall jag är ledsen kan jag alltid säga det till dig, för du bryr dig inte om hur det låter eller ifall du förstår. Vad jag än säger så är du på min sida.
 
Med dig har jag alltid roligt, det finns inga tråkiga stunder med dig. VI skrattar minst hela tiden!
Jag tycker det är så roligt att vi är så lika, men ändå så olika. 
Vi har samma humor, vilket är bra, för alla andra tycker min humor suger. Det är tur jag har dig som kan säga att vår humor är den BÄSTA!
 
Att just du är min vän är det bästa som hänt mig!
Nu ska vi hålla ihop resten av livet. Så att vi kan sitta tillsammans på ålderdomshemmet och skratta ihop. 
Och om några år ska vi tillsammans åka till USA och vara au pairer, det ser jag framemot.
Jag ser faktiskt framemot alla stunder som vi kommer tillbringa tillsammans <3
Vad skulle jag göra utan dig Linnea? 
Publicerat i Allmänt
#1 / / hjjonsson.blogg.se:

Åh fin skrivet!

Svar: Tack <3
Olivia Nilsson

#2 / / MATILDA ROSQVIST:

så fin bild :)

Svar: Tack, det är jag som är fotografen hihi <3
Olivia Nilsson

#3 / / linnea:

alltså älskar dig så mycket, tripp trapp hampus <3 saknar dig!!

Svar: Jag älskar dig mer <3Tripp Trapp Hampus. HAHAHAHAH, vi får väl se ifall det blir så :D
Saknar dig också!
Olivia Nilsson

#4 / / linah:

åh vilken ifin text:D riktigt gulligt:)
fin bild på henne med!

Svar: Tack!
Jag tycker också mycket om denna bild <3
Olivia Nilsson

#5 / / LouiseiTurkiet:

Tack vad snällt!! Hörru, häng med i min tävling och du kan vinna en canvastavla. Allt du behöver göra är att berätta vilket motiv du vill framkalla ifall du vinner. Du hittar tävlingen här---> http://louiseiturkiet.blogg.se/2015/april/tavling-canvastavla.html

Ha det så bra!
Kram Louise

Svar: Jag ska absolut kika in där!Älskar tävlingar :)
Olivia Nilsson