Vad som händer under denna vecka

Hallå!
Det var ett tag sedan, ja jag vet, men det har hänt jobbiga personliga saker för mig och min familj. Vi har varit ledsna allihopa och därför har jag helt enkelt inte haft lust att blogga. Ni får tycka vad ni vill om det, men känner inte alltid för att blogga även om jag är glad eller ledsen. 
Men jag är glad som har en sån bra vän som Linnea. Hon hjälper mig genom alla svåra tider. Alla behöver en sådan vän (tycker jag). Även om hon inte fått reda på detta förrens idag har hon på något sätt hjälpt mig genom att bara finnas där som en vän till mig!
 
 
Igår åkte vi längdskidor med klassen och oj vilken träningvärk jag fått. Helt sjukt!
Det har varit svårt att ta sig upp för vissa trappor men jag har klarat mig igenom hela dagen.
 
Denna veckan är det lugnt med läxor, vilket jag tycker är riktigt skönt! Då kan man komma hem och kunna lägga undan alla tankar på skolan. Det är skönt att bara behöva tänka på skolan/skolarbete när man är i skolan.
På fredag kväll ska min klass hålla i ett disco. Jag tycker faktiskt det ska bli kul. Kommer ihåg att jag själv gick på många discon när jag var liten och därför tycker jag det ska bli kul hur de små tycker det är nu. 

Ha det bra vänner!
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Pouline Gernes:

SV: Tusen tack! KRAM

#2 / / Shiibby:

sv: tack så mycket för din kommentar :D