Ojdå

Jag kan ju faktiskt inget annat än att be om ursäkt. Har verkligen inte alls tänkt på att det var så länge sedan jag bloggade...
Men men, sådant händer ibland. Just nu dessa första veckorna i skolan har det varit jobbigt. Jag har haft ganska mycket att göra och mycket att tänka på!
Därför har jag lagt bloggandet åt sidan.
Men nu är vi tillbaka, hoppas ni fortfarande är kvar. 
 
Idag var jag på läkarbesök vilket var skönt, eftersom då kunde jag få sovmorgon. Jag var inte i skolan förrens 10.50, LYX!
Imorgon är det torsdag. Varje dag denna vecka har jag trott att det varit någon anna dag. Typ som idag trodde jag att det var torsdag, konstigt. 
Alltså, om 2 dagar är jag tillbaka hos pappa. Jag har verkligen saknat honom denna veckan!
Vill bara hem o träffa honom så att jag kan krama om honom, en riktig björnkram.
 
Nej, nu får jag fixa iordning mig inför sängen och sedan plugga lite till sedan serier och till slut får jag somna in!
Ha en bra natt ni också <3
Publicerat i Allmänt