Tisdag

Jaha. 
Idag vaknade jag runt 12.30. Jag fattade ingenting!
Sov nästan 12 timmar inatt. Det är inte varje natt jag har fått göra det!
 
Men nu har jag ångest för att skolan börjar om 2 dagar och att jag inte har gjort mycket på detta lovet. Det är en standard för mig...
Innan varje lov tänker jag mig precis hur det ska vara. Att jag ska träffa massa vänner, gå på stan och alltid slutar det med att jag sitter inne hela dagarna och tittar på serier...
Jag blir så trött på det. Jag har velat vara ute i stallet också, men hästarna har vilat och därför har jag inte mycket att göra där ute. 
Därför har jag varit ett fult monster som går runt i mjukis-kläder hela dagarna. 
 
Så imorgon ska jag ta tag i dagen! 
Redan idag ska jag bestämma vad jag ska göra imorgon, jag ska lägga mig tidigt ikväll, gå upp tidigt imorgon och sedan ska jag ta vara på den sista dagen av lovet. 
Jag har precis skickat ett meddelande att jag kanske kan komma ut till stallet. Och kan jag inte det, ja då hör jag av mig till en kompis. 
För imorgon ska jag absolut inte vara inomhus!
 
Vi får se hur det blir!
Publicerat i Allmänt
#1 / / elin:

åh vad skönt ändå! jag har inte sovit alls :(