Bara ta dagarna som de kommer

Jaha, idag ska jag plugga hela eftermiddagen. Jag ska nöta in massor av olika begrepp och det är absolut inte några lätta begrepp inte...
Men såklart så har jag absolut ingen lust till att plugga, så jag gör allt möjligt annat istället. Så jag tänkte, varför inte blogga?
 
De senaste dagarna har jag faktiskt kommit på många bra grejer som jag ska blogga om senare. Men jag har inte hittat någon tid till att sätta mig ner och börja på de inläggen denna vecka. Så nästa vecka (påsklov) ska jag sätta mig ner vid mitt skrivbord med något att mumsa på och sedan ska jag börja skriva på alla dessa inlägg. Alla kommer såklart inte komma på en gång, utan jag kommer sprida ut de lite. 
Låter det som en plan?
 
Imorgon är det sista skoldagen innan lovet (vi har studiedag på fredag). Så det ska bli riktigt skönt att slippa skolan i mer än en vecka!
Som vanligt har jag ingenting bestämt under lovet, utan jag bara tar dagarna som de kommer. Ibland kan det vara skönt!
Ha en fortsatt bra onsdag!
Publicerat i Allmänt
#1 / / Bellefix:

Har du så rätt i så. Man måste inte planera in något så fort man är ledig, de är skönt att bara ta dagarna som dom kommer som du skriver, och de är inte fel att bara ta de lugnt också :)

Svar: Det är precis så jag känner <3
Olivia Nilsson

#2 / / Bellefix:

Det är så jag själv försöker göra varje dag haha. De är alltid bra att ha något att se fram emot som morot, men man behöver inte boka upp varje dag. Man måste kunna ta de lugnt ibland :)

Svar: Ja, precis!
Olivia Nilsson

#3 / / Linn Strömberg:

Låter som en superbra plan finis :)

#4 / / anneli:

vad är det du pluggar för något? :)

Svar: Begrepp i SO
Olivia Nilsson

#5 / / Ida ♔ Foto:

~ Jag tycker att du borde läsa mitt inlägg "Jag tänker inte dö för att DU är slarvig". Fler behöver kunskapen så hjälp till och sprid! Tack på förhand för att du kanske tog dig tid att läsa!

Förlåt för spam, men detta är så pass viktigt enligt mig! Ha en bra kväll :) ~

Svar: Det ska jag absolut läsa, så fort jag får tiden till det :)
Olivia Nilsson

#6 / / SaraNavjord.se:

låter jätte bra tycker jag! kam <3

Svar: Kram Kram på dig <3
Olivia Nilsson