Onsdag

Imorgon är det redan torsdag. Liksom va? 
Veckorna bara flyger fram och om någon vecka är det påsklov. Om man tänker efter är det inte så långt kvar till sommarlovet! Eller när börjar sommarlovet?
 
Idag har jag varit barnvakt åt min syster och samtidigt försökt att plugga, vilket jag nu vet är helt omöjligt! 
Jag fattar inte hur ni med barn hinner göra något alls på dagarna? Har ni något speciellt tips?
Innan har jag aldrig fattat hur jobbigt det egentligen är med småbarn. Men när man lever dygnet runt med en bebis i familjen lär man sig. Jag är trött efter bara små stunder med lilltjejen :)
 
Imorgon har jag iallafall prov i svenska, ordklasser. Förstår inte varför man ska lära sig ordklasser? När i mitt vuxna liv behöver jag kunna det?
Ibland tycker jag att vi lär oss helt onödiga saker i skolan... Är det bara jag som tycker så?
 
Någon dag snart ska jag ut o fota. Jag känner att det var länge sedan jag gjorde det, + att det kan vara roligt att uppdatera bloggen med helt nytagna foton. Vilket inte händer så ofta på den här bloggen. 
Men nu känner jag mig på foto-humör, så då är det lika bra att sticka ut och fota! Det gäller bara att hitta någon att fota med. Jag tycker inte att det är roligt att springa runt helt ensam!
Publicerat i Allmänt
#1 / / Mikaela:

Håller med om att tiden bara flyger :)

#2 / / Hanna Karlsson:

Man lär sig att prioritera och göra saker när barnen sover till exempel. :-)

Svar: Ja, det är ju smart :)
Olivia Nilsson