Godmorgon världen!

Idag känns det som en bra dag!
Jag har äntligen blivit frisk. Känner mig fräsch. 
Det är skola... Men jag orkar inte bry mig om att vara deppig över det. Utan det känns bara som att denna dagen kommer bli underbar.
 
Efter skolan ska jag hem till mamma och passa min lillasyster, Meja. Det ska bli kul! 
Jag har inte fått träffa henne på ett tag nu. Skulle egentligen passat henne igår också. Men jag var ju inte helt frisk då. Och jag vill ju inte smitta en liten bebis. 
Men nu när jag mår bättre ska jag äntligen få gosa med henne!
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Sanne-Madeleine Håkansson:

skoj med en lite bebis att hålla i, kul det måste vara att ha ett sp pass yngre syskon :D

Svar: Ja, jag tycker om att vara runt små barn :)
Olivia Nilsson

#2 / / Julia Wisniewska:

Åh vad söt bild!

Svar: Hihi, tack :)
Olivia Nilsson

#3 / / Sara - Mamma till Nova&Levin:

Ha en fin kväll. :D

Svar: Tack, detsamma :)
Olivia Nilsson

#4 / / Miss Baby Peaches:

Skönt att du har blivit frisk!
Och var mysigt med lite bebisgos!

#5 / / Jonna:

Åh vad mysigt det måste vara med en såndär liten lilla syster!! Hur gammal är hon?

Svar: Ja, det är mysigt!
Hon är 5 månader gammal nu :)
Olivia Nilsson