Sjuk

Jaha, då var jag sjuk igen. 
Under hösten/vintern blir jag ofta sjuk. Det kanske är för att jag äter för lite frukt & grönt?
Men det var nog ett tag sedan jag var sjuk nu. Så det gör väl inte så mycket egentligen.
 
Idag har jag iallafall stannat hemma från skolan. Förmodligen är jag hemma imorgon också.
Men jag får lite smått panik, eftersom jag ska ha prov i Franska Revolutionen på torsdag. Så vare sig jag är i skolan imorgon eller inte så kommer jag vara tvungen att rå-plugga.
Jag får ofta panik när man läser vad man ska kunna på provet. Och ifall jag då inte kan det så kommer jag inte få godkänt. Det stressar jag upp mig på väldigt lätt!
Så jag hoppas att jag ska kunna skype-plugga med min vän Linnea imon. För hon är den personen som lätt lugnar ner mig när jag är stressad. Hon är helt fantastisk!
 
Just nu är jag inne i en film-fas. Innan har jag hela tiden tittat på olika serier. Men för tillfället är det filmer som jag vill titta på. 
Idag måste jag ha sett minst 3 filmer, haha. Men vad ska man annars göra när man är hemma sjuk en hel dag. 
Jag är inte en sådan person som tycker om att sova när jag är sjuk. Blir lätt rastlös när jag är sjuk och blir hemma i flera dagar. Känns så konstigt när man inte har fått någon frisk luft på länge. 
Man vill att saker ska hända, iallafall jag!
Men men, det är bättre att bli frisk först. Så kan man komma ut och göra saker när man väl mår bra.
 
Filmerna jag har sett idag är: 
- What happens in Vegas
- Zapped
- En blondins rätt
- En blondins rätt 2
 
Jag märker också att på sistone har jag börjat titta på "rosa filmer". Fattar ni vad jag menar? Hahah, så känns det bara iallafall .
 
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Petra Wikman:

Tror jag gjorde två omprov i franska revolutionen, tyckte det var så galet svårt... Försök få i dig mycket honung, ingefära och citrusfrukter!

Svar: Ja, får hoppas att jag klarar av provet ändå!
Tack för tipset <3
Olivia Nilsson

#2 / / Petra:

Häftig header!

Krya på Dig!! :)

Svar: Tack :-)
Olivia Nilsson

#3 / / Emelie Pettersson :

Tack så mycket :) Krya på dig föresten! Gillar också att kolla film när man är sjuk. Och det blir oftast "rosa filmer" för dom är lätta att hänga med i :D